Skip to content Skip to footer

Garancijski pogoji

Uveljavljanje garancije:

Garancija zagotavlja, da bo izdelek v garancijskem obdobju deloval brezhibno in imel vse dogovorjene lastnosti, če je bil ustrezno vgrajen, redno vzdrževan ter uporabljen skladno z njegovim namenom in pisnimi navodili proizvajalca.

Za redno vzdrževanje se šteje letni servis, ki ga izvede pooblaščeni serviser. Potrditev opravljenega servisa predstavljajo originalni računi pooblaščenega serviserja za opravljeno storitev.

Potrošnik lahko uveljavlja garancijo pri prodajalcu ali neposredno pri izdajatelju garancije, če hkrati predloži garancijski list in originalni račun prodajalca, ki mora vsebovati naziv in sedež prodajalca, žig, datum prodaje ter podpis.

Celotno dokumentacijo za uveljavljanje garancije (garancijski list, račun prodajalca, dokazila o opravljenih servisih, naslov in kontaktne podatke lastnika oz. objekta) pošljite na elektronski naslov: info@flowio.si. Po prejemu dokumentov vas bomo obvestili o nadaljnjih korakih.

Garancija preneha veljati v primerih, ko:

  • kupec ne upošteva navodil za uporabo, ki jih določi izdajatelj garancije,
  • izdelek ni pravilno nameščen, vzdrževan ali uporabljen,
  • posege ali popravila opravi oseba, ki ni pooblaščena,
  • so vgrajeni deli, ki niso originalni,
  • je z izdelkom ravnano malomarno,
  • pride do poškodb zaradi mehanskega udarca po krivdi kupca ali tretje osebe,
  • so napake posledica višje sile,
  • gre za okvare plastičnih delov, ki so podvrženi hitri obrabi,
  • napake nastanejo zaradi vplivov iz okolja,
  • pride do nihanja električne napetosti, ki presega 10%.